جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نحوه ي آماده سازي استيكر در كامپيوتر براي چاپ

۹۳ بازديد

نحوه ي آماده سازي استيكر در كامپيوتر براي چاپ

چسب يكي از محصولات چاپي است كه عمليات چاپ بزرگ بر روي آن انجام مي شود. اگرچه برچسب را مي توان با دستگاه هاي چاپ بنر چاپ كرد ، اما براي فضاهاي داخلي و به طور كلي فضاهايي كه ديد چاپ نزديك است و كيفيت كار مهم است ، بهتر است اين چاپ را با دستگاه سالن بوم انجام دهيد ، كه كيفيت و دوام بهتري نسبت به دستگاه هاي چاپ بنر دارد.

 

نحوه چاپ روي برچسب:

همانطور كه در بالا اشاره كرديم ، عمليات چاپ برچسب هيچ تفاوتي با چاپ بنر ندارد ، با اين تفاوت كه چون فايلها با دستگاه Eco   Salonet بر روي عكسها چاپ مي شوند ، مي توان وضوح تصاوير را بيشتر در نظر گرفت. به طوري كه كيفيت عكس برگردان پس از چاپ بيشتر است.

فيلم چاپ استيكر را در اپارات ببينيد.

براي چاپ ابتدا لازم است فايل مورد نظر با پسوند cmyk را با رايانه با پسوند tif تهيه كرده و سپس فايل ها را با نرم افزار rip به دستگاه چاپ ارسال كنيد. دستگاه با سر روي محصول چاپ شده چاپ مي كند ، كه در اينجا يك محصول چسبي است.

جوهرهاي استفاده شده در Eco Salonet و Banner ضد آب و مقاوم در برابر آب هستند ، اگرچه مي توان از لمينت سرد براي افزايش دوام آنها در برابر نور خورشيد و آب استفاده كرد.

عمليات چاپ دستگاه اكون سالن با استفاده از چهار رنگ اصلي كه جوهر مربوط به اين رنگها در مخازن قرار داده شده در دستگاه است انجام مي شود و با تركيب اين چهار رنگ يعني سياه ، قرمز ، آبي و زرد ، تمام تصاويري كه براي هر رنگ در نظر گرفته ايم روي محصول چاپ شده چاپ مي شود

مقاله هاي ديگر در زمينه چاپ ديجيتال:

https://penzu.com/public/b18a9cb9
https://penzu.com/public/0bef4c4a
https://penzu.com/public/ff8bf32f
https://b2n.ir/lightbox
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.